درمان خود ایمنی با طب سنتی Secrets

Wiki Article

در این حالت فرد مستعد ابتلا به انواع بیماری‌ها می‌شود. در بدن ممکن است دو نوع نقص ایمنی ایجاد شود: نقص ایمنی اولیه و ثانویه

اگر می‌خواهید لکه‌های سفید روی پوست‌تان را کم‌رنگ کنید، می‌توانید از برگ‌های انار استفاده‌کنید.

خسته شدم دکترهای زیادی با تخصص های مختلف رفتم ولی نتیجه ای نگرفتم.

تیموس: غده‌ای است که از دو لوب تشکیل شده و در جلوی نای و پشت استخوان سینه قرار می‌گیرد.

کلیه‌ی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت دانش بنیان فن‌آوری اطلاعات نوین آسان تِک مانا است.

۳ گرم پودر دارچین را در یک لیوان آب حل و دو بار در روز بنوشید تا قندخون تان پایین بیاید.

می‌دانبم زردچوبه یکی از درمان‌های موثر برای پیسی است. ترکیب دانه کنجد با زردچوبه برای درمان بیماری پیسی ایده خوبی است. دانه کنجد منبع عالی از مس است که برای جذب رنگدانه و ازبین‌رفتن لکه‌های سفید موثر است. مس توانایی تحریک تولید ملانین در پوست را دارد.

در بیشتر موارد، ژن‌های شما به خودی خود باعث ایجاد بیماری های خود ایمنی نمی‌شوند – اما می‌توانند احتمال ابتلا به آن را افزایش دهند. به نظر می رسد که این شرایط توسط ترکیبی از ژنتیک، تغییرات سیستم ایمنی و محیط شما ایجاد می شود.

قند خون پایین یا هیپوگلیسمی یک رویداد مکرر است که می تواند به کیفیت زندگی افراد مبتلا به دیابت و خانواده های آنها آسیب وارد کند.

اگر فشار خونتان به طور ناگهانی کاهش پیدا کرد یا این که به طور قابل‌توجهی کمتر از حد معمول بود، باید به دنبال درمان آن باشید. درصورتی‌که پزشک عمومی تشخیص داد که افت فشار خون به علت مشکلات قلبی است، باید به متخصص قلب مراجعه کنید و اگر تشخیص داد که این وضعیت ناشی از مشکلات هورمونی است، باید توسط دکتر داخلی ویزیت شوید.

البته توجه داشته باشید در صورتی که شما مبتلا به دیابت نوع یک بوده و قند خونتان بالاتر از ۲۵۰ میلی گرم بر دسی لیتر باشد، می باید ابتدا تست کتون ادرار را انجام دهید.

این گیاه در مناطق وسیعی از هند، مصر و خاورمیانه (از جمله ایران) می‌روید. این گیاه مصارف آشپزی فراوانی نیز دارد.

مقدار قند بیماری خود ایمنی درمان دارد خون در همه شرایط یکسان نیست و این مقدار قبل و بعد از غذا با یکدیگر متفاوت است.

برای تشخیص علت افت فشار خون در فرزندتان، باید با فوق تخصص قلب و عروق یا پزشک عمومی مشورت کنید. شما می‌توانید از طریق سایت دکترتو با بهترین پزشکان در ارتباط باشید.

Report this wiki page